ا
-
امانی، جواد
ادراک دانش¬آموز از حمایت معلم از خود¬مختاری و خودکارآمدی انگلیسی: نقش واسطهای نیازهای اساسی روانشناختی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 29-50]
-
ایزدی، صمد
بررسی صلاحیتهای حرفهای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازندهگرایی (مورد مطالعه: استان مازندران) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-27]
ج
-
جعفری، سکینه
رابطه ویژگیهای سازمانی، دانش، مهارت و نگرش معلمان مقطع دبیرستان با احساس اعتماد به نفس آنان در بکارگیری ICT در تدریس: ارائه مدل توضیحی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-136]
ح
-
حجازی، الهه
ادراک دانش¬آموز از حمایت معلم از خود¬مختاری و خودکارآمدی انگلیسی: نقش واسطهای نیازهای اساسی روانشناختی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 29-50]
-
حسین چاری، مسعود
سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوی ارتباطی خانواده؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 21-47]
-
حسینینسب، سیدداوود
تأثیر تعاملی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و سبکهای شناختی دانشآموزان بر عملکرد حل مسئله ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 81-115]
-
حقیقیمبارکه، جمال
رابطه علّی هوش کلی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی¬گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهرستان بروجرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-104]
خ
-
خضریآذر، هیمن
ادراک دانش¬آموز از حمایت معلم از خود¬مختاری و خودکارآمدی انگلیسی: نقش واسطهای نیازهای اساسی روانشناختی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 29-50]
-
خوارزمی، اکرم
نقش نیازهای اساسی خودتعیینگری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی با میانجیگری انگیزش درونی و رضایت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-20]
-
خیّر، محمد
پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانشآموزان با توجه به ادراک از والدین با واسطهگری انگیزش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 137-157]
د
-
دهقانی زاده، محمدحسین
سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوی ارتباطی خانواده؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 21-47]
ر
-
ربّانی، زینب
بررسی نقش واسطهگری جهتگیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]
س
-
سلیماننژاد، اکبر
تأثیر تعاملی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و سبکهای شناختی دانشآموزان بر عملکرد حل مسئله ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 81-115]
-
سیف، دیبا
الگوی پیشبینی کنندگی راهبردهای خودتنظیمی ریاضی برای ابعاد خلاقیت در میان دانشآموزان دبیرستان¬های پرورش استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و عادی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 51-74]
ش
-
شهنی ییلاق، منیجه
رابطه علّی هوش کلی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی¬گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهرستان بروجرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-104]
ص
-
صالحیعمران، ابراهیم
بررسی صلاحیتهای حرفهای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازندهگرایی (مورد مطالعه: استان مازندران) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-27]
ط
-
طیموریفرد، عیناله
نقش فراشناخت، هوش و خودکارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 118-135]
ع
-
عبدخدائی، محمدسعید
نقش نیازهای اساسی خودتعیینگری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی با میانجیگری انگیزش درونی و رضایت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-20]
ف
-
فولادچنگ، محبوبه
نقش فراشناخت، هوش و خودکارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 118-135]
ک
-
کارشکی، حسین
نقش نیازهای اساسی خودتعیینگری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی با میانجیگری انگیزش درونی و رضایت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 1-20]
م
-
مجیدی، رضا
رابطه علّی هوش کلی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی¬گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانشآموزان سال اول دبیرستانهای دولتی شهرستان بروجرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-104]
-
محمدی، مهدی
رابطه ویژگیهای سازمانی، دانش، مهارت و نگرش معلمان مقطع دبیرستان با احساس اعتماد به نفس آنان در بکارگیری ICT در تدریس: ارائه مدل توضیحی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 105-136]
-
ملتفت، قوام
پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانشآموزان با توجه به ادراک از والدین با واسطهگری انگیزش [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 137-157]
-
منصوریبککی، سیروس
بررسی صلاحیتهای حرفهای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازندهگرایی (مورد مطالعه: استان مازندران) [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 1-27]
-
موسوی، سیده فاطمه
مقایسهی اثربخشی آموزش خصوصی همتایان و خودآموزی شناختی بر پیشرفت، اضطراب و نگرش به درس ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 138-156]
ی
-
یوسفی، فریده
بررسی نقش واسطهگری جهتگیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 49-80]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد